Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-2175 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-2175 VAICO

V30-2175 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-2175
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-2175
V30-2175
vaico V30-2175 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
312.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

246 377 01 00, 246 377 03 95

numer części:

V30-2175

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 50000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 3
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 724,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Ciężar [kg] 0,667
nr EAN 4046001623998

skład zestawu:
V30-2173 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-2174 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-2175 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.5D-2.2D 11.11-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-2175 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-2175 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

2463710780, 2463770395, 2463770395kit, 2463771400, 2463771400kit, 2463772400, 2463772400kit, A2463710780, A2463770395, A2463770395kit, A2463771400, A2463771400kit, A2463772400, A2463772400kit

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      246 371 07 80
MERCEDES-BENZ      246 377 03 95
MERCEDES-BENZ      246 377 03 95 kit
MERCEDES-BENZ      246 377 14 00
MERCEDES-BENZ      246 377 14 00 kit
MERCEDES-BENZ      246 377 24 00
MERCEDES-BENZ      246 377 24 00 kit
MERCEDES-BENZ      A 246 371 07 80
MERCEDES-BENZ      A 246 377 03 95
MERCEDES-BENZ      A 246 377 03 95 kit
MERCEDES-BENZ      A 246 377 14 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 14 00 kit
MERCEDES-BENZ      A 246 377 24 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 24 00 kit

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-2175 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.