Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-2275 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 VAICO

V30-2275 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-2275
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

022 997 80 45

numer części:

V30-2275

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Typ skrzyni biegów 724,0
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj filtra Wkład filtra
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 4046001640223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.3-2.2D 11.11-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

2463770495, 2463772300, A2463770495, A2463772300

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      246 377 04 95
MERCEDES-BENZ      2463772300
MERCEDES-BENZ      A 246 377 04 95
MERCEDES-BENZ      A 2463772300

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2275 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.