Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-7313 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7313 VAICO

V30-7313 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-7313
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7313
V30-7313
vaico V30-7313 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

140 270 00 98, 140 277 00 95, 203 540 02 53

numer części:

V30-7313

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 50000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 3
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 722,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wtyczką
Ciężar [kg] 0,4729
nr EAN 4046001583063

skład zestawu:
V30-0455 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-7231-1 Uszczelka, Original VAICO Qualität
V30-7642 Obudowa wtyczki, jednostka sterująca autom. skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7313 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W202), C (W203), C (W204), CLC (CL203) 1.6-Electric 02.92-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7313 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7313 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

1402700098kit2, 1402700250, 1402710080, 1402770095, 1402770095kit2, 2035400053, 2035400153, 2035400253, 2035400253kit, A1402700098kit2, A1402700250, A1402710080, A1402770095, A1402770095kit2, A2035400053, A2035400153, A2035400253, A2035400253kit

JEEP

5073878AA, 52108325AA, 52108332AB

CHRYSLER

5073878AA, 52108325AA, 52108332AB

numery OEM:
CHRYSLER      5073878AA
CHRYSLER      52108325AA
CHRYSLER      52108332AB
DODGE      5073878AA
DODGE      52108325AA
DODGE      52108332AB
MERCEDES-BENZ      140 270 00 98 kit2
MERCEDES-BENZ      140 270 02 50
MERCEDES-BENZ      140 271 00 80
MERCEDES-BENZ      140 271 00 80.
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95 kit2
MERCEDES-BENZ      203 540 00 53
MERCEDES-BENZ      203 540 01 53
MERCEDES-BENZ      203 540 02 53
MERCEDES-BENZ      203 540 02 53 kit
MERCEDES-BENZ      A 140 270 00 98 kit2
MERCEDES-BENZ      A 140 270 02 50
MERCEDES-BENZ      A 140 271 00 80
MERCEDES-BENZ      A 140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 140 277 00 95 kit2
MERCEDES-BENZ      A 203 540 00 53
MERCEDES-BENZ      A 203 540 01 53
MERCEDES-BENZ      A 203 540 02 53
MERCEDES-BENZ      A 203 540 02 53 kit
JEEP      5073878AA
JEEP      52108325AA
JEEP      52108332AB

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7313 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.