Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Lamborghini SIAN FKP 37 Roadster 6.5 MHEV AWD (2020.09-???) 818km » V30-7315 vaico
wybrany samochód: 
Lamborghini Sian Fkp 37 Roadster 6.5 Mhev Awd (2020.09-???) 818km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7315 VAICO

V30-7315 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-7315

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów722,5
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg]0,597
nr EAN4046001271908

skład zestawu:
V30-0459-1 Uszczelka, Original VAICO Qualität
V30-7300 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7315 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124), S (C126) 2.0-6.0 05.71-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      129 270 02 98
MERCEDES-BENZ      129 270 02 98 S
MERCEDES-BENZ      129 277 01 95
MERCEDES-BENZ      129 277 01 95 S
MERCEDES-BENZ      A 129 270 02 98
MERCEDES-BENZ      A 129 270 02 98 S
MERCEDES-BENZ      A 129 277 01 95
MERCEDES-BENZ      A 129 277 01 95 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7315 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.