Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-7316 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7316 VAICO

V30-7316 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-7316
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7316
 

    Ocena:
numer części:

V30-7316

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 50000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegów 722,6
Ciężar [kg] 0,362
nr EAN 4046001271915

skład zestawu:
V30-0455 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-7231-1 Uszczelka, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7316 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: MERCEDES 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W202) 1.6-Electric 02.76-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      140 270 00 98
MERCEDES-BENZ      140 270 00 98 S
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95 S
MERCEDES-BENZ      A 140 270 00 98
MERCEDES-BENZ      A 140 270 00 98 S
MERCEDES-BENZ      A 140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 140 277 00 95 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7316 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.