Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » V30-7576 vaico

Sworzeń wahacza V30-7576 VAICO

V30-7576 Sworzeń wahacza VAICO
vaico V30-7576

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-7576

producent:

VAICO

Strona zabudowy Oś przednia
dla numeru OE 211 330 9907
Szerokość [mm] 85
Wymiar gwintu M10X1,5
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Ciężar [kg] 0,362
nr EAN 4046001389863

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza V30-7576 VAICO

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 13mm) pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (W211), SL (R129), SL (R230) 1.8-6.3 03.00-01.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 330 10 07
MERCEDES-BENZ      211 330 99 07
MERCEDES-BENZ      211 331 00 83
MERCEDES-BENZ      A 000 330 10 07
MERCEDES-BENZ      A 211 330 99 07
MERCEDES-BENZ      A 211 331 00 83

Zastosowanie Sworzeń wahacza V30-7576 VAICO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.