Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V33-0219 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219 VAICO

V33-0219 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V33-0219
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219
V33-0219
vaico V33-0219 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V33-0219

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 45RFE
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
dla numeru OE 00K05179267AD
Ciężar [kg] 0,268
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001894992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DODGE DURANGO, RAM 1500, RAM 2500, RAM 3500, JEEP CHEROKEE, COMMANDER, GRAND CHEROKEE II, GRAND CHEROKEE III, GRAND CHEROKEE IV 2.4-5.7 09.97-
numery OEM:
CHRYSLER      00K05179267AD
CHRYSLER      0K05179267AD
CHRYSLER      4799662
CHRYSLER      4799662AB
CHRYSLER      4799662AC
CHRYSLER      5179267AA
CHRYSLER      5179267AB
CHRYSLER      5179267AC
CHRYSLER      5179267AD
CHRYSLER      K04799662
CHRYSLER      K04799662AB
CHRYSLER      K04799662AC
CHRYSLER      K05179267AB
CHRYSLER      K05179267AC
CHRYSLER      K05179267AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V33-0219 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.