Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V37-0245 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V37-0245 VAICO

V37-0245 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V37-0245

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MR528836

numer części:

V37-0245

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Typ skrzyni biegów V4A51/R4A51
Typ skrzyni biegów V5A51/R5A51
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 20
Ciężar [kg] 0,353
nr EAN 4062375057108

skład zestawu:
V37-0243 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V37-0244 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V37-0245 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MITSUBISHI L200 / TRITON, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO IV, PAJERO SPORT I, PAJERO SPORT II 2.5D-3.8 09.96-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR528836
MITSUBISHI      MR528836 kit
MITSUBISHI      V370244
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V37-0245 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.