Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V38-0570 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0570 VAICO

V38-0570 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V38-0570
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0570

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V38-0570

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów Jatco JF011E
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg] 0,151
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4062375058198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0570 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: NISSAN ALTIMA, MURANO II, QASHQAI I, ROGUE, TEANA II, TEANA III, X-TRAIL II, X-TRAIL III 1.6D-3.5 10.06-
numery OEM:
NISSAN      31728-1XF03
NISSAN      31728-1XF0A
NISSAN      31728-1XZ0D
NISSAN      31728-X480A
RENAULT      31 72 81X F03
RENAULT      31 72 81X Z0D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0570 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.