Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V38-0575 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0575 VAICO

V38-0575 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V38-0575

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V38-0575

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów Jatco JF010E
Typ skrzyni biegów Jatco JF011E
Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 4062375057535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0575 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ASX, ECLIPSE CROSS, LANCER VIII, OUTLANDER II, OUTLANDER III 1.3H-2.5 10.06-
numery OEM:
CITROËN      2267.08
MITSUBISHI      2824A006
MITSUBISHI      2824A025
NISSAN      31726-1XF00
NISSAN      31726-1XZ0A
PEUGEOT      2267.08
RENAULT      31 72 61X F00
RENAULT      31 72 61X Z0A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V38-0575 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.