Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V40-0146 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146 VAICO

V40-0146 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V40-0146
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V40-0146

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów AW50-40
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ciężar [kg] 0,325
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001329944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A, VECTRA B, ZAFIRA A, ZAFIRA B 1.2-2.6 09.88-04.15
numery OEM:
OPEL      07 03 302
OPEL      07 03 303
OPEL      7 03 302
OPEL      7 03 303
OPEL      703300
OPEL      90 541 934
OPEL      90348728
OPEL      90541934
SAAB      5164553

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.