Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V40-0894 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0894 VAICO

V40-0894 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V40-0894
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0894
V40-0894
vaico V40-0894 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

07 03 478, 7 03 478, 90444592

numer części:

V40-0894

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów AF13
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,277
nr EAN 4046001581069

skład zestawu:
V40-0895 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V40-0896 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0894 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.0-2.6 09.91-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0894 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0894 producenta VAICO

OPEL

0703478, 0703478kit, 703478, 703478kit, 90444592, 90444592kit, V400896

numery OEM:
OPEL      07 03 478
OPEL      07 03 478 kit
OPEL      7 03 478
OPEL      7 03 478 kit
OPEL      90444592
OPEL      90444592 kit
OPEL      V400896
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0894 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.