Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V40-1025 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-1025 VAICO

V40-1025 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V40-1025
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-1025

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-1025

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Liczba otworów do mocowania 9
Typ skrzyni biegów AF23
Typ skrzyni biegów AF33
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg] 0,305
nr EAN 4046001611711

skład zestawu:
V40-1023 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V40-1024 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-1025 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VOLVO C30, C70 I, C70 II, S40 II, S60 I, S80 I, V50, V70 II, XC70 I, XC90 I, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, RENAULT ESPACE IV 1.8-3.5 03.97-
numery OEM:
OPEL      07 03 304
OPEL      07 03 304 kit
OPEL      7 03 304
OPEL      7 03 304 kit
OPEL      93177682
OPEL      93177682 kit
OPEL      V401024
SAAB      5441506
VOLVO      93 177 682

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-1025 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.