Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » V40-1254 vaico

Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1254 VAICO

V40-1254 Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-1254

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,6446
nr EAN 4046001301117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1254 VAICO

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL CALIBRA A, VECTRA A 1.4-2.5 04.88-07.97
numery OEM:
OPEL      00344 514
OPEL      03 44 514
OPEL      03 44 514.
OPEL      3 44 514
OPEL      3 44 514.
OPEL      90 289 421
OPEL      90289421

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1254 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).