Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V40-1379 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V40-1379 VAICO

V40-1379 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
137.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V40-1379

producent:

VAICO

Rodzaj łożyskowania Hydrołożysko
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 1,7
nr EAN 4046001608537

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V40-1379 VAICO

Poduszka silnika z tyłu L/P, gumowo-metalowa; hydrauliczna pasuje do: FIAT CROMA; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      51740304
OPEL      05684 166
OPEL      56 84 166
OPEL      91 56 933
VAUXHALL      09156933

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V40-1379 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.