Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V45-0079 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V45-0079 VAICO

V45-0079 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V45-0079
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V45-0079
V45-0079
vaico V45-0079 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V45-0079

producent:

VAICO

dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów Tiptronic
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg] 0,282
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001688072

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V45-0079 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: PORSCHE 911, 911 TARGA 3.4/3.6/3.8 08.97-12.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      722 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 722 277 00 95
PORSCHE      722 277 009 5
PORSCHE      99630713150
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V45-0079 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.