Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » V46-0036 vaico

Sworzeń wahacza V46-0036 VAICO

V46-0036 Sworzeń wahacza VAICO
vaico V46-0036

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

77 00 430 765, 77 00 430 766, 82 00 737 133

numer części:

V46-0036

producent:

VAICO

Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia, na dole
Ciężar [kg] 0,651
nr EAN 4046001346811

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza V46-0036 VAICO

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 12mm, z materiałami dodatkowymi) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, CLIO II 1.0-3.0 03.92-
numery OEM:
RENAULT      77 00 430 765 part
RENAULT      77 00 430 766 part
RENAULT      77 00 430 766 S
RENAULT      77 00 430 766 S1
RENAULT      82 00 737 133 part

Zastosowanie Sworzeń wahacza V46-0036 VAICO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.