Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V (2020.08-???) 120km » V46-0379 vaico
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.0 T-gdi Hybrid 48v (2020.08-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V46-0379 VAICO

V46-0379 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V46-0379

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
dla numeru OE77 00 832 264
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]0,215
nr EAN4046001483110

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V46-0379 VAICO

Poduszka silnika z tyłu L, gumowo-metalowa pasuje do: RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.0-Electric 01.96-
numery OEM:
RENAULT      77 00 832 264

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V46-0379 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.