Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Audi Q6 (GFB) e-tron quattro (2024-???) 387km » V46-0615-1 vaico
wybrany samochód: 
Audi Q6 (gfb) E-tron Quattro (2024-???) 387km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V46-0615-1 VAICO

V46-0615-1 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

    Ocena:
numer części:

V46-0615-1

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Ciężar [kg]0,725
Strona zabudowyw środku
MateriałGuma / metal
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
nr EAN4046001784545
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V46-0615-1 VAICO

Poduszka silnika środek/z przodu L, środek, gumowo-metalowa pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I 1.2-1.6 08.97-
numery OEM:
RENAULT      82 00 038 808
RENAULT      82 00 155 207

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V46-0615-1 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.