Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V52-0081 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081 VAICO

V52-0081 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V52-0081
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081
V52-0081
vaico V52-0081 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V52-0081

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów A5GF1, A5HF1
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,3
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001667268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: HYUNDAI COUPE I, COUPE II, ELANTRA III, ELANTRA V, EQUUS / CENTENNIAL, GRANDEUR, I30, I40 I, IX35, SANTA FÉ I, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III 1.4D-3.8 09.88-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081 producenta VAICO

KIA

4632139010

HYUNDAI

4632139010

numery OEM:
HYUNDAI      46321-39010
KIA      46321-39010

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V52-0081 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.