Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V70-0615 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0615 VAICO

V70-0615 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V70-0615

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

35168-33080, 35330-33050, 35330-48020

numer części:

V70-0615

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów U660E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg] 0,26
nr EAN 4062375057764

skład zestawu:
V70-0613 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V70-0614 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0615 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: LEXUS ES, NX, RX, TOYOTA AVALON, AVENSIS, CAMRY, RAV 4 III, RAV 4 IV, VENZA, VERSO 2.0/2.2D/3.5 01.05-
numery OEM:
TOYOTA      35168-33080
TOYOTA      35330-33050
TOYOTA      35330-48020
TOYOTA      35330-48020 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0615 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.