Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0700K109 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0700K109 VAN WEZEL

0700K109 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 0700K109

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0700K109

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
Ø koła pasowego [mm] 120
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 17,83
Wylot - Ø [mm] 15,35
Ilość oleju [ml] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Rozstaw śrub mocujących [mm] 116
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909430740

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0700K109 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV 2.5D/2.8D 02.00-12.08

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0700K109 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0700K109 producenta VAN WEZEL

CHRYSLER

5005421AA, 5005421AC, 5005421AD

numery OEM:
CHRYSLER      5005421AA
CHRYSLER      5005421AC
CHRYSLER      5005421AD

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0700K109 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.