Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 D (F70, F75, F80, F85) (1985.02-1998.12) 73km » 1800D331 van wezel
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 D (f70, F75, F80, F85) (1985.02-1998.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji 1800D331 VAN WEZEL

1800D331 Osuszacz klimatyzacji VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1800D331

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez włącznika ciśnieniowego
nr EAN5410909289140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji 1800D331 VAN WEZEL

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2 1.2-2.0 11.01-12.12
numery OEM:
FORD      1148792
FORD      1148935
FORD      1148935/1148792
FORD      1209041
FORD      2S6H19E647AE
FORD      DE94-61-5A0

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji 1800D331 VAN WEZEL w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.