Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 1800K417 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K417 VAN WEZEL

1800K417 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 1800K417

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1800K417

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Visteon
ID kompresora VS16
Ø koła pasowego [mm] 129
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 14,5
Wylot - Ø [mm] 14,5
Ilość oleju [ml] 200
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909367091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K417 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, PEUGEOT BOXER 2.2D/2.3D 04.06-
numery OEM:
FIAT      71789742
FORD      1371569
FORD      1385920
FORD      1421334
FORD      1429044
FORD      6453SS
FORD      6C1119497AA
FORD      6C1119497AB
FORD      6C1119D629
FORD      6C1119D629AC
FORD      6C1119D629AD
FORD      6C1H19D786AA
FORD      9658128580

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K417 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.