Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3000K393 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3000K393 VAN WEZEL

3000K393 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 3000K393
 

    Ocena:
numer części:

3000K393

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
Ø koła pasowego [mm] 120
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 1
Dolot - Ø [mm] 28,4
Wylot - Ø [mm] 13
Ilość oleju [ml] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 7
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909358112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3000K393 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C (CL203), C (W203), C (W204), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), E (A207), E (C207), E (W212) 1.6-5.5 05.02-12.16
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 230 6211
MERCEDES-BENZ      000 230 9711
MERCEDES-BENZ      0002306211
MERCEDES-BENZ      0002309711
MERCEDES-BENZ      001 230 4511
MERCEDES-BENZ      0012302611
MERCEDES-BENZ      0012304511
MERCEDES-BENZ      0012304911
MERCEDES-BENZ      0012305511
MERCEDES-BENZ      0012306211
MERCEDES-BENZ      0022303011
MERCEDES-BENZ      0022304911
MERCEDES-BENZ      12302611
MERCEDES-BENZ      12304511
MERCEDES-BENZ      12305511
MERCEDES-BENZ      2306211
MERCEDES-BENZ      2309711
MERCEDES-BENZ      A0002306211
MERCEDES-BENZ      A0002309711
MERCEDES-BENZ      A0012302611
MERCEDES-BENZ      A0012304511
MERCEDES-BENZ      A0012304911
MERCEDES-BENZ      A0012305511
MERCEDES-BENZ      A0012306211
MERCEDES-BENZ      A0022303011
MERCEDES-BENZ      A0022304911

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3000K393 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 3000K393

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.