Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 5800K087 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 5800K087 VAN WEZEL

5800K087 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 5800K087

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5800K087

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Denso
ID kompresora 7SEU16C
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 28,4
Wylot - Ø [mm] 15,3
Ilość oleju [ml] 160
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Koła pasowe bez koła pasowego wolnobieżnego
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Numer artykułu zalecanego dodatku 070903201E
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909294755

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 5800K087 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VW MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 1.9D/2.5D/5.0D 10.02-05.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0820805C
VOLKSWAGEN      7H0820805E
VOLKSWAGEN      7H0820805F
VOLKSWAGEN      7H0820805G
VOLKSWAGEN      7H0820805H
VOLKSWAGEN      7H0820805J

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 5800K087 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.