Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-911 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-911 HELLA

8FK 351 110-911 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 110-911
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-911
8FK 351 110-911
hella 8FK 351 110-911 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 110-911

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 7SEU17C
Opcja wyposażenia without freewheel
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 070 903 201E
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 070 903 327D
Sposób montażu montowanie kołnierza
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621417918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-911 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440531/8FK351110911 VW T5 03-09
numery OEM:
SEAT      3D0820805B
SEAT      7H0 820 805 C
SEAT      7H0820805B
SKODA      7H0 820 805 H
SKODA      7H0 820 805 J
VOLKSWAGEN      3D0 820 805 E
VOLKSWAGEN      3D0 820 805 G
VOLKSWAGEN      3D0 820 805 Q
VOLKSWAGEN      3D0820805B
VOLKSWAGEN      7H0 820 805 C
VOLKSWAGEN      7H0 820 805 E
VOLKSWAGEN      7H0 820 805 F
VOLKSWAGEN      7H0 820 805 G
VOLKSWAGEN      7H0 820 805 H
VOLKSWAGEN      7H0 820 805 J
VOLKSWAGEN      7H0820805B
zamienniki:
92-0330
brak
KAGER
8FK 351 110-391
brak
HELLA
8FK 351 110-411
brak
HELLA
V15-15-0019
brak
VEMO
V15-15-1019
brak
VEMO
447180-8620
brak
DENSO
447260-1610
brak
DENSO
V15-15-1047
brak
VEMO
813829
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-911 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.