| Długość [mm] | 1240 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 4103590941862 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda A2C59513321Z VDO
| CITROËN | 000016288C | |
| CITROËN | 000016289S | |
| CITROËN | 00001628PX | |
| CITROËN | 00001628QY | |
| CITROËN | 16288C | |
| CITROËN | 16289S | |
| CITROËN | 1628PX | |
| CITROËN | 1628QY | |
| PEUGEOT | 0000161872 | |
| PEUGEOT | 000016288C | |
| PEUGEOT | 000016289S | |
| PEUGEOT | 00001628PX | |
| PEUGEOT | 00001628QY | |
| PEUGEOT | 161872 | |
| PEUGEOT | 16288C | |
| PEUGEOT | 16289S | |
| PEUGEOT | 1628PX | |
| PEUGEOT | 1628QY |
Zastosowanie Sonda lambda A2C59513321Z VDO w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.