Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0821 vemo

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0821 VEMO

V10-09-0821 Pompa paliwa, EXPERT KITS + VEMO
vemo V10-09-0821
Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0821

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0821

producent:

VEMO

Ciśnienie robocze [bar] 1,1
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,34
nr EAN 4046001363313

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0821 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA B 1.2-1.8 09.86-01.05
numery OEM:
AUDI      8A0 906 091 F
AUDI      8A0 906 091 J
AUDI      8A0906091J
SEAT      8A0 906 091 F
SEAT      8A0 906 091 J
SKODA      8A0 906 091 F
SKODA      8A0 906 091 J
VOLKSWAGEN      8A0 906 091 F
VOLKSWAGEN      8A0 906 091 J
VAG      8A0 906 091 F
VAG      8A0 906 091 J
zamienniki:
52-0116
brak
KAGER

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0821 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.