Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0844 vemo

Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-09-0844 VEMO

V10-09-0844 Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY VEMO
vemo V10-09-0844

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0844

producent:

VEMO

Ciśnienie [bar] 4
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,469
nr EAN 4046001309021

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-09-0844 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI 100 C4, 200 C3, 80 B4, A6 C4, A6 C6, CABRIOLET B3, COUPE B3, V8, MITSUBISHI CARISMA 1.6-4.2 10.88-10.08
numery OEM:
AUDI      4D0 298 087 B
AUDI      4D0 906 091
AUDI      4D0 906 091 C
SEAT      4D0 298 087
SEAT      4D0 298 087 A
SEAT      4D0 298 087 B
SKODA      4D0 298 087
SKODA      4D0 298 087 A
SKODA      4D0 298 087 B
VOLKSWAGEN      4D0 298 087
VOLKSWAGEN      4D0 298 087 A
VOLKSWAGEN      4D0 298 087 B
VOLKSWAGEN      4D0 906 091
VOLKSWAGEN      4D0 906 091 C
VAG      4D0 298 087
VAG      4D0 298 087 A
VAG      4D0 298 087 B
VAG      4D0 906 091
VAG      4D0 906 091 C

Zastosowanie Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V10-09-0844 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.