Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mercedes-benz AROCS 3232 L (2016-???) 320km » V10-72-0964 vemo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 3232 L (2016-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0964 VEMO

V10-72-0964 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-0964

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-0964

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1062
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V]12
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ilość połączeń2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Długość [mm]1130
Opór [Ohm]1100
Kolorczarny
Długość przewodu [mm]1010
Rodzaj czujnikaczujnik indukcyjny
Rodzaj czujnikapasywny czujnik
Ilość biegunów2
Ciężar [kg]0,112
nr EAN4046001310959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0964 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: VW CORRADO, GOLF III, GOLF IV, VENTO 1.4-Electric 09.88-06.02
numery OEM:
AUDI      1H0 927 807 A
SEAT      1H0 927 807 A
SKODA      1H0 927 807 A
VOLKSWAGEN      1H0 927 807 A
VAG      1H0 927 807 A

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0964 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0964 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.