Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-72-1055 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V10-72-1055 VEMO

V10-72-1055 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts VEMO
vemo V10-72-1055

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-1055

producent:

VEMO

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Kąt mocowania [stopień] 45
Kolor czarny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 1
Wysokość [mm] 27,5
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4046001358906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V10-72-1055 VEMO

Czujnik ABS przód L pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, PORSCHE CARRERA GT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON ST, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      7H0 927 803
AUDI      WHT003857
PORSCHE      7H0927803
PORSCHE      WHT003857
SEAT      7H0 927 803
SEAT      WHT 003 857
SKODA      1KD 927 803
SKODA      7H0 927 803
SKODA      WHT003857
VOLKSWAGEN      1KD 927 803
VOLKSWAGEN      7H0 927 803
VOLKSWAGEN      WHT 003 857
VAG      1KD 927 803
VAG      7H0 927 803
VAG      WHT 003 857

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V10-72-1055 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V10-72-1055 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.