Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-72-1101 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1101 VEMO

V10-72-1101 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-1101

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-1101

producent:

VEMO

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Numer podwozia do 70-3-250000
Długość [mm] 560
Wymagana ilość 2
Opór [Ohm] 1680
Długość przewodu [mm] 470
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,094
nr EAN 4046001382819

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1101 VEMO

Czujnik ABS przód L/P pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.8-2.8 07.90-06.03

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1101 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1101 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

701927807A, 701927807F

numery OEM:
AUDI      701 927 807 A
AUDI      701 927 807 F
SEAT      701 927 807 A
SEAT      701 927 807 F
SKODA      701 927 807 A
SKODA      701 927 807 F
VOLKSWAGEN      701 927 807 A
VOLKSWAGEN      701 927 807 F
VAG      701 927 807 A
VAG      701 927 807 F

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1101 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-1101 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.