| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Kolor wtyczki | czarny | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 910 | 
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | 
| Ciężar [kg] | 0,17944 | 
| dla numeru OE | 032 906 265 | 
| Długość całkowita [mm] | 1050 | 
| Długość [mm] | 1020 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | 
| nr EAN | 4046001359774 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0014 VEMO
| AUDI | 032 906 265 | |
| AUDI | 032 906 265 A | |
| AUDI | 032 906 265 B | |
| AUDI | 058 906 265 A | |
| AUDI | 32 906 265 | |
| AUDI | 32 906 265 B | |
| AUDI | 32906265A | |
| AUDI | 58 906 265 A | |
| SEAT | 032 906 265 | |
| SEAT | 032 906 265 A | |
| SEAT | 032 906 265 B | |
| SEAT | 058 906 265 A | |
| SEAT | 32906265 | |
| SEAT | 32906265A | |
| SEAT | 32906265B | |
| SEAT | 58906265A | |
| SKODA | 032 906 265 | |
| SKODA | 032 906 265 A | |
| SKODA | 032 906 265 B | |
| SKODA | 058 906 265 A | |
| SKODA | 32906265 | |
| SKODA | 32906265A | |
| SKODA | 32906265B | |
| SKODA | 58906265A | |
| VOLKSWAGEN | 032 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 032 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 032 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 058 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 32 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 32 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 32 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 58 906 265 A | |
| VAG | 032 906 265 | |
| VAG | 032 906 265 A | |
| VAG | 032 906 265 B | |
| VAG | 058 906 265 A | |
| VAG | 32 906 265 | |
| VAG | 32 906 265 B | |
| VAG | 58 906 265 A | 
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0014 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0014 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.