Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 910 | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Ciężar [kg] | 0,17944 | |
dla numeru OE | 032 906 265 | |
Długość całkowita [mm] | 1050 | |
Długość [mm] | 1020 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001359774 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0014 VEMO
AUDI | 032 906 265 | |
AUDI | 032 906 265 A | |
AUDI | 032 906 265 B | |
AUDI | 058 906 265 A | |
AUDI | 32 906 265 | |
AUDI | 32 906 265 B | |
AUDI | 32906265A | |
AUDI | 58 906 265 A | |
SEAT | 032 906 265 | |
SEAT | 032 906 265 A | |
SEAT | 032 906 265 B | |
SEAT | 058 906 265 A | |
SEAT | 32906265 | |
SEAT | 32906265A | |
SEAT | 32906265B | |
SEAT | 58906265A | |
SKODA | 032 906 265 | |
SKODA | 032 906 265 A | |
SKODA | 032 906 265 B | |
SKODA | 058 906 265 A | |
SKODA | 32906265 | |
SKODA | 32906265A | |
SKODA | 32906265B | |
SKODA | 58906265A | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 32 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 32 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 32 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 58 906 265 A | |
VAG | 032 906 265 | |
VAG | 032 906 265 A | |
VAG | 032 906 265 B | |
VAG | 058 906 265 A | |
VAG | 32 906 265 | |
VAG | 32 906 265 B | |
VAG | 58 906 265 A |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0014 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0014 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.