Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 1290 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | czarny |
dla numeru OE | 021 906 265 AA |
Ciężar [kg] | 0,21394 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 1400 |
Ilość biegunów | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001331442 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0028 VEMO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
021906265AA, 021906265AE, 021906265AL, 021906265AQ, 21906265AA, 21906265AE, 21906265AQ
021906265AA, 021906265AE, 021906265AL, 021906265AQ, 21906265AA, 21906265AE, 21906265AL, 21906265AQ
AUDI | 021 906 265 AA | |
AUDI | 021 906 265 AE | |
AUDI | 021 906 265 AL | |
AUDI | 021 906 265 AQ | |
AUDI | 021906265AQ | |
AUDI | 21 906 265 AA | |
AUDI | 21 906 265 AE | |
AUDI | 21 906 265 AQ | |
SEAT | 021 906 265 AA | |
SEAT | 021 906 265 AE | |
SEAT | 021 906 265 AL | |
SEAT | 021 906 265 AQ | |
SEAT | 219 062 65A A | |
SEAT | 219 062 65A E | |
SEAT | 219 062 65A Q | |
SKODA | 021 906 265 AA | |
SKODA | 021 906 265 AE | |
SKODA | 021 906 265 AL | |
SKODA | 021 906 265 AQ | |
SKODA | 219 062 65A A | |
SKODA | 219 062 65A E | |
SKODA | 219 062 65A Q | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AE | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AL | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AQ | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 AE | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 AL | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 AQ | |
VAG | 021 906 265 AA | |
VAG | 021 906 265 AE | |
VAG | 021 906 265 AL | |
VAG | 021 906 265 AQ | |
VAG | 21 906 265 AA | |
VAG | 21 906 265 AE | |
VAG | 21 906 265 AQ |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0028 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0028 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.