Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0008 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0008 VEMO

V10-81-0008 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0008

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0008

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 56
Długość [mm] 155
Wysokość [mm] 90
Tryb pracy mechaniczne
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 1,24
nr EAN 4046001370182

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0008 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, VW PASSAT B5 1.6/1.8 11.94-01.05
numery OEM:
AUDI      058 133 063 E
AUDI      058 133 063 H
AUDI      58 133 063 E
AUDI      58 133 063 H
SEAT      058 133 063 E
SEAT      058 133 063 H
SEAT      58 133 063 H
SEAT      58133063E
SKODA      058 133 063 E
SKODA      058 133 063 H
SKODA      58 133 063 H
SKODA      58133063E
VOLKSWAGEN      058 133 063 E
VOLKSWAGEN      058 133 063 H
VOLKSWAGEN      58 133 063 E
VOLKSWAGEN      58 133 063 H
VAG      058 133 063 E
VAG      058 133 063 H
VAG      58 133 063 E
VAG      58 133 063 H

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0008 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.