Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0011 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0011 VEMO

V10-81-0011 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0011
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0011
V10-81-0011
vemo V10-81-0011 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0011 vemo
790.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V10-81-0011

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 48
Długość [mm] 141
Szerokość [mm] 120
Wysokość [mm] 80
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,75
nr EAN 4046001373268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0011 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3; MITSUBISHI GRANDIS, LANCER VIII, OUTLANDER II; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO III; SKODA FABIA I 1.2D/1.9D/2.0D 07.99-
numery OEM:
AUDI      038 128 063 F
AUDI      038 128 063 G
AUDI      038 128 063 L
AUDI      038 128 063 M
AUDI      038 128 063 P
AUDI      038 128 063 Q
AUDI      038 128 083 G
AUDI      38 128 063 F
AUDI      38 128 063 G
AUDI      38 128 063 L
AUDI      38 128 063 M
AUDI      38 128 063 P
AUDI      38 128 063 Q
AUDI      38 128 083 G
AUDI      38128063M
AUDI      38128063Q
MITSUBISHI      MN980166
MITSUBISHI      MN980320
MITSUBISHI      MN980378
SEAT      038 128 063 F
SEAT      038 128 063 G
SEAT      038 128 063 L
SEAT      038 128 063 M
SEAT      038 128 063 P
SEAT      038 128 063 Q
SEAT      038 128 083 G
SEAT      38 128 063 F
SEAT      38 128 063 G
SEAT      38 128 063 L
SEAT      38 128 063 M
SEAT      38 128 063 P
SEAT      38 128 063 Q
SEAT      38 128 083 G
SKODA      038 128 063 F
SKODA      038 128 063 G
SKODA      038 128 063 L
SKODA      038 128 063 M
SKODA      038 128 063 P
SKODA      038 128 063 Q
SKODA      038 128 083 G
SKODA      38 128 063 F
SKODA      38 128 063 G
SKODA      38 128 063 L
SKODA      38 128 063 M
SKODA      38 128 063 P
SKODA      38 128 063 Q
SKODA      38 128 083 G
SKODA      38128063M
SKODA      38128063P
VOLKSWAGEN      038 128 063 F
VOLKSWAGEN      038 128 063 G
VOLKSWAGEN      038 128 063 L
VOLKSWAGEN      038 128 063 M
VOLKSWAGEN      038 128 063 P
VOLKSWAGEN      038 128 063 Q
VOLKSWAGEN      038 128 083 G
VOLKSWAGEN      38 128 063 F
VOLKSWAGEN      38 128 063 G
VOLKSWAGEN      38 128 063 L
VOLKSWAGEN      38 128 063 M
VOLKSWAGEN      38 128 063 P
VOLKSWAGEN      38 128 063 Q
VOLKSWAGEN      38 128 083 G
VOLKSWAGEN      38128063M
VOLKSWAGEN      38128063Q
VAG      038 128 063 F
VAG      038 128 063 G
VAG      038 128 063 L
VAG      038 128 063 M
VAG      038 128 063 P
VAG      038 128 063 Q
VAG      038 128 083 G
VAG      38 128 063 F
VAG      38 128 063 G
VAG      38 128 063 L
VAG      38 128 063 M
VAG      38 128 063 P
VAG      38 128 063 Q
VAG      38 128 083 G
VAG      38128063M
VAG      38128063Q
zamienniki:
CV10188-12B1
brak
DELPHI
7.14393.16.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0011 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-81-0011zobacz instrukcję montażu V10-81-0011zobacz instrukcję montażu V10-81-0011

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.