Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V15-77-1036 vemo

Sprzęgło wolnobieżne, sprężarka klimatyzacji, EXPERT KITS + V15-77-1036 VEMO

V15-77-1036 Sprzęgło wolnobieżne, sprężarka klimatyzacji, EXPERT KITS + VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V15-77-1036

producent:

VEMO

Ograniczenia producenta DENSO
dla numeru artykułu V15-15-2019
ID kompresora 7SEU17C
Ciężar [kg] 0,582
nr EAN 4046001579226

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło wolnobieżne, sprężarka klimatyzacji, EXPERT KITS + V15-77-1036 VEMO

Koło pasowe alternatora pasuje do: VW MULTIVAN T5, PHAETON, TOUAREG, TRANSPORTER T5 2.5D/5.0D 10.02-05.10
numery OEM:
AUDI      070 903 201 C
AUDI      070 903 201 E
SEAT      070 903 201 C
SEAT      070 903 201 E
SEAT      70903201C
SEAT      70903201E
SKODA      070 903 201 C
SKODA      070 903 201 E
SKODA      70903201C
SKODA      70903201E
VOLKSWAGEN      070 903 201 C
VOLKSWAGEN      070 903 201 E
VOLKSWAGEN      70 903 201 E
VOLKSWAGEN      70903201C
VAG      070 903 201 C
VAG      070 903 201 E
VAG      70 903 201 C
VAG      70 903 201 E

Zastosowanie Sprzęgło wolnobieżne, sprężarka klimatyzacji, EXPERT KITS + V15-77-1036 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.