Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-2060 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2060 VEMO

V15-99-2060 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2060

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2060

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,058
nr EAN 4046001555176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2060 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, PASSAT B6, TOURAN 1.6 02.03-10.10
numery OEM:
AUDI      03C 121 110 C
AUDI      03C 121 110 F
AUDI      3C 121 110 F
SEAT      03C 121 110 C
SEAT      03C 121 110 F
SEAT      3C121110C
SEAT      3C121110F
SKODA      03C 121 110 C
SKODA      03C 121 110 F
SKODA      3C 121 110 F
SKODA      3C121110C
VOLKSWAGEN      03C 121 110 C
VOLKSWAGEN      03C 121 110 F
VOLKSWAGEN      3C 121 110 C
VOLKSWAGEN      3C 121 110 F
VAG      03C 121 110 C
VAG      03C 121 110 F
VAG      3C 121 110 F

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2060 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2060 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.