Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volvo FL6 FL 611 (1985-2000) 179km » V15-99-2077 vemo
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 611 (1985-2000) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2077 VEMO

V15-99-2077 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2077
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2077
V15-99-2077
vemo V15-99-2077 Korpus termostatu, EXPERT KITS +

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2077

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]105
Temperatura otwarcia [°c]83
Sposób montażumontowany wcześniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN4046001600098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2077 VEMO

Obudowa termostatu pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, RAPID, SUPERB II, YETI, VW EOS, GOLF PLUS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.4 05.07-07.18
numery OEM:
AUDI      03C 121 111 T
AUDI      3C 121 111 T
SEAT      03C 121 111 R
SEAT      03C 121 111 T
SEAT      3C 121 111 T
SEAT      3C121111R
SKODA      03C 121 111 R
SKODA      03C 121 111 T
SKODA      3C 121 111 T
SKODA      3C121111R
VOLKSWAGEN      03C 121 026 AC
VOLKSWAGEN      03C 121 111 T
VOLKSWAGEN      3C 121 026 AC
VOLKSWAGEN      3C 121 111 T
VAG      03C 121 111 R
VAG      03C 121 111 T
VAG      3C 121 111 R
VAG      3C 121 111 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2077 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2077 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.