Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » V20-06-0056 vemo

Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality V20-06-0056 VEMO

V20-06-0056 Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-06-0056

producent:

VEMO

Materiał Stal
Ciężar [kg] 1,258
nr EAN 4046001261008

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality V20-06-0056 VEMO

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (E34), 7 (E23), 7 (E32) 1.8-5.0 09.82-07.96
numery OEM:
BMW      1 371 065
BMW      1 372 995
BMW      1 390 620
BMW      1 390 624
BMW      1 394 273
BMW      1376733
BMW      138905
BMW      1390623
BMW      62 11 1 371 065
BMW      62 11 1 372 995
BMW      62 11 1 376 733
BMW      62 11 1 394 273
BMW      64 53 1 376 733
BMW      64 53 1 390 620
BMW      64 53 1 390 623
BMW      64 53 1 390 624
BMW      64 53 8 390 469
BMW      8 390 469
ALPINA      1376733
ALPINA      1390623
ALPINA      62 11 1 371 065
ALPINA      62 11 1 372 995
ALPINA      62 11 1 376 733
ALPINA      62 11 1 394 273
ALPINA      64 53 1 376 733
ALPINA      64 53 1 390 623

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, Original VEMO Quality V20-06-0056 VEMO w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.