Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V20-09-0412 vemo

Pompa paliwa, Original VEMO Quality V20-09-0412 VEMO

V20-09-0412 Pompa paliwa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-09-0412
Pompa paliwa, Original VEMO Quality V20-09-0412

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-09-0412

producent:

VEMO

Szerokość [mm] 191
Długość [mm] 225
Tryb pracy elektryczny
Wysokość [mm] 191
Ciężar [kg] 0,82
Ciśnienie robocze [bar] 3
Ilość połączeń 2
Zasilanie paliwem dla pojazdów bez systemu przelewu paliwa
nr EAN 4046001288913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V20-09-0412 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: BMW 3 (E30) 1.6-2.7 09.83-06.94
numery OEM:
BMW      1 179 711
BMW      1 179 992
BMW      1 184 022
BMW      1 226 815
BMW      16 14 1 179 711
BMW      16 14 1 179 992
BMW      16 14 1 184 022
BMW      16 14 1 226 815
BMW      16 14 2 226 815
BMW      2 226 815
ROVER      PRC6386
ROVER      PRC8318

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V20-09-0412 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.