Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mazda 3 (BM, BN) 1.6 (BM4, BN4) (2013.09-???) 105km » V20-09-0415 vemo
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bm, Bn) 1.6 (bm4, Bn4) (2013.09-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V20-09-0415 VEMO

V20-09-0415 Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY VEMO
vemo V20-09-0415

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-09-0415

producent:

VEMO

Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez V20-09-0415-1
Ciężar [kg]0,937
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez tłumienia
nr EAN4046001295522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V20-09-0415 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) BMW 5 (E28), 5 (E34), 7 (E32) 1.8-4.0 01.85-07.96
numery OEM:
BMW      1 118 318
BMW      1 178 839
BMW      1 180 316
BMW      1 180 318
BMW      1 181 294
BMW      1 181 354
BMW      1 181 862
BMW      1 181 864
BMW      1 183 009
BMW      16 14 1 118 318
BMW      16 14 1 178 839
BMW      16 14 1 180 316
BMW      16 14 1 180 318
BMW      16 14 1 181 294
BMW      16 14 1 181 354
BMW      16 14 1 181 862
BMW      16 14 1 181 864
BMW      16 14 1 183 009
BMW      16 14 4 138 604
BMW      16 14 7 161 387
BMW      4 138 604
BMW      7 161 387

Zastosowanie Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY V20-09-0415 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.