Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V20-09-0416-1 vemo

Pompa paliwa, Green Mobility Parts V20-09-0416-1 VEMO

V20-09-0416-1 Pompa paliwa, Green Mobility Parts VEMO
vemo V20-09-0416-1
346.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-09-0416-1

producent:

VEMO

Długość [mm] 47
Wysokość [mm] 123
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,53
Ciśnienie robocze [bar] 0,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 4046001357145

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Green Mobility Parts V20-09-0416-1 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A4 B5, BMW 5 (E39) 1.9D-3.0D 10.95-05.04

Pompa paliwa, Green Mobility Parts V20-09-0416-1 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa paliwa, Green Mobility Parts V20-09-0416-1 producenta VEMO

AUDI

8D0906087AM, 8D0906087AP, 8D0906087E

BMW

1183178, 1183389, 16141183178, 16141183389

numery OEM:
AUDI      8D0 906 087 AM
AUDI      8D0 906 087 AP
AUDI      8D0 906 087 E
BMW      1 183 178
BMW      1183389
BMW      16 14 1 183 178
BMW      16 14 1 183 389
SEAT      8D0 906 087 AM
SEAT      8D0 906 087 AP
SEAT      8D0 906 087 E
SKODA      8D0 906 087 AM
SKODA      8D0 906 087 AP
SKODA      8D0 906 087 E
VOLKSWAGEN      8D0 906 087 AM
VOLKSWAGEN      8D0 906 087 AP
VOLKSWAGEN      8D0 906 087 E
VAG      8D0 906 087 AM
VAG      8D0 906 087 AP
VAG      8D0 906 087 E

Zastosowanie Pompa paliwa, Green Mobility Parts V20-09-0416-1 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.