Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » V20-62-1001 vemo

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V20-62-1001 VEMO

V20-62-1001 Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-62-1001

producent:

VEMO

Wymiary radiatora 559-356-35
nr EAN 4046001280979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V20-62-1001 VEMO

Skraplacz klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (E34) 2.5D/3.6/3.8 09.88-07.96
numery OEM:
BMW      1 363 606
BMW      1 368 027
BMW      1 380 055
BMW      1 391 392
BMW      1 391 393
BMW      64 53 1 363 606
BMW      64 53 1 368 027
BMW      64 53 1 380 055
BMW      64 53 1 391 392
BMW      64 53 1 391 393
BMW      64 53 8 390 005
BMW      64 53 8 390 471
BMW      64 53 8 390 956
BMW      64 53 9 113 677
BMW      8 390 005
BMW      8 390 471
BMW      8 390 956
BMW      9 113 677

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V20-62-1001 VEMO w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.