Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V20-72-0487 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0487 VEMO

V20-72-0487 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-72-0487

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-72-0487

producent:

VEMO

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Długość [mm] 770
Kolor niebieski
Długość przewodu [mm] 665
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,066
nr EAN 4046001357923

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0487 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: BMW X5 (E53) 3.0-4.6 01.00-12.06

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0487 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0487 producenta VEMO

BMW

0025726, 1165573, 34520025726, 34521165573, 34526756380, 34526756573, 6756380, 6756573

numery OEM:
BMW      0 025 726
BMW      1 165 573
BMW      34 52 0 025 726
BMW      34 52 1 165 573
BMW      34 52 6 756 380
BMW      34 52 6 756 573
BMW      6 756 380
BMW      6 756 573

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0487 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V20-72-0487 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.