Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco S-WAY AS440S57TP (2019-???) 570km » V20-99-1275 vemo
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s57tp (2019-???) 570km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1275 VEMO

V20-99-1275 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-1275

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyPompa wodna
Temperatura otwarcia [°c]88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nasadką rurową
Ciężar [kg]0,256
nr EAN4046001305382

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1275 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53), LAND ROVER RANGE ROVER III, OPEL OMEGA B 2.5D/3.0D 08.98-08.12
numery OEM:
BMW      11 51 2 247 269
BMW      11 53 2 247 269
BMW      2 247 269

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1275 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1275 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.