Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI (2009.09-2015.08) 102km » V22-99-0025 vemo
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) 2.0 Tdi (2009.09-2015.08) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V22-99-0025 VEMO

V22-99-0025 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V22-99-0025
Korpus termostatu, Original VEMO Quality V22-99-0025
V22-99-0025

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V22-99-0025

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
Sposób montażumontowany wcześniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
nr EAN4046001934452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V22-99-0025 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (97°C, w obudowie) pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN BERLINGO MULTISPACE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C3 PICASSO, C4 CACTUS 1.2 01.13-
numery OEM:
CITROËN      9807198480
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V22-99-0025 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V22-99-0025 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.