Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V24-99-0040 vemo

Korpus termostatu, Green Mobility Parts V24-99-0040 VEMO

V24-99-0040 Korpus termostatu, Green Mobility Parts VEMO
vemo V24-99-0040
Korpus termostatu, Green Mobility Parts V24-99-0040

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V24-99-0040

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 88
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar [kg] 0,688
nr EAN 4046001629105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Green Mobility Parts V24-99-0040 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 159, 166, BRERA, GT, SPIDER, FIAT BRAVO II, CROMA, STILO, LANCIA THESIS 1.4-2.4D 09.98-12.14
numery OEM:
ALFA ROMEO      55 202 883
FIAT      55181512
FIAT      55189843

Zastosowanie Korpus termostatu, Green Mobility Parts V24-99-0040 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Green Mobility Parts V24-99-0040 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.