
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Ilość biegunów | 4 |
| dla numeru OE | 1 327 549 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 600 |
| Ciężar [kg] | 0,152 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001433054 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V25-76-0017 VEMO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1325748, 1326415, 1327549, 3M519F472CA, 3M519G444CA, 3M519G444CB
| FORD | 1 325 748 | |
| FORD | 1 326 415 | |
| FORD | 1 327 549 | |
| FORD | 1325748 | |
| FORD | 1326415 | |
| FORD | 1327549 | |
| FORD | 3M51 9F472 CA | |
| FORD | 3M51 9G444 CA | |
| FORD | 3M51 9G444 CB | |
| FORD | 3M519 F472 CA | |
| FORD | 3M519 G444 CA | |
| FORD | 3M519 G444 CB | |
| FORD | 3M519-F472-CA | |
| FORD | 3M519-G444-CA | |
| FORD | 3M519-G444-CB |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V25-76-0017 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V25-76-0017 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.